HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

 

Meglepődtem.
Az egyik közép - európai ismerősünk elmesélte, hogy úri barátaival Magyarországra készül. Budapestre.  Mindent megnéznek, amiről annyit hallottak. Nem, vidékre nem mennek. Gondolom: micsoda kultur - sokk lesz, ha Budapesten  nem találják meg a pusztát, Piroskának sem hívják a magyar lányokat, viszont rengeteg Andrea, Krisztina és Bernadett szaladgál az utcán.
         Ha véletlenül „gulahsch”-t rendelnek, pörköltet kapnak helyette, de ha megismerkednek egy magyarral, aki csak egy kicsit is ismeri a magyar konyha rejtelmeit, az elárulja majd nekik, hogy tulajdonképpen pecsenyét falatoztak.
         Ha a kultúrát keresik, felküldik őket a Várba cigányzenét hallgatni, ha nem tetszik nekik, mert gitár is van benne, akkor piszok idegenek.
          Ha vendégeim vannak, mindig elviszem őket a Labirintusba, és a Ruszwurmban krémest etetek velük, aztán feltuszkolom őket egy városnéző autóbuszra, és ezzel leráztam a további kötelességeket.  Ez a három dolog az ma Magyarországon, ami valójában. Szerintem ennyi elég is egy három napos tartózkodásra. Mit lehet tenni három nap alatt? Menjenek el fürödni a Gellértbe, üljenek ki utána a Zserbó teraszára, és egyenek –ha van, - egy grillázs – kagylót. Ezzel el is múlik a három nap. Enni? Egyenek a Kispipában. Aki három napra jön megismerni Magyarországot, annak ez legyen elég, az többet nem érdemel.
         Férjem, Fici megemlítette nekem, hogy ő a francia, kukoricával etetett levesnek való tyúkokat másfél liter kövér tejszínben főzi meg.  Ez az első perverz dolog, amit hallottam tőle egész életemben. Ha én ezt előre tudom, lehet, hogy nem is megyek hozzá feleségül a történelem előtti időkben. Az igazság az, hogy vajjal főz. Ez is egyike a rémtetteinek. Hogy lehet így lefogyni, amikor ő maga ijesztget azzal, hogy kövér vagyok.
Ma reggel egyébként 67.4 Kg voltam, az nem is olyan sok!
         Ma éjjel azt álmodtam, hogy éppen visszacsatolom Erdélyt az anyaországhoz, de nem tudtam elvégezni rendesen, mert Fici túl korán felébresztett. Így aztán maradt a status quo, és egész nap nagyon ideges voltam.
         Ki ne ismerné az álszakáll, álarc, álruha kifejezéseket? Na, most egy új jön hozzá:
Álpatkányirtó tevékenykedik valamelyik megyében.  Álpolitikusaink  egy része már a börtönben van, de talán akad  még hely néhány további álfoglalkozásúnak.
ÉS MOST EGY IDÖRE ELBÚCSUZOM.  Megyek haza Pestre, ott személyesen is elbeszélgethetünk.
 
                  
 
 

komment

süti beállítások módosítása