HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Kedveseim!

Nos, az elmúlt időben kinyíltak a hóvirágok, az ibolyák, és a kakas- mandikók.

Ibolyát minden februárban kaptam régen az apámtól. A kis csokor üzenete az lett volna, hogy legyek olyan fehér, és maradjak is olyan ártatlan, mint amilyen ez a fehér hóvirágcsokor. Ez aztán nem sikerült, és ezt tudjátok is rólam, nem éppen mindenki, de többen… Anyámtól ibolyák jöttek február végén, azzal a nem is titkolt mondanivalóval, hogy legyek illatos és titokzatos,  és talán lila is… ezt nem tudom biztosan. A titokzatosság nem az én műfajom,  az illatot  - bár nagyon drága a  hozzávaló, de nem tudom megtagadni magamtól szóval-, boltban vásárolom.… A lila? Én nem szeretek lila lenni. Ha már választani lehet, kék lennék inkább… Vagy fűzöld… De inkább azért kék, valamilyen a meleg kobalt és a hideg jég kék között. Szóval, langyos, de kék. Talán sikerült megmagyaráznom…

            A tél folyamán  - nem fogjátok elhinni - írtam egy könyvet. Nem is a megírással volt a baj, hanem össze-vissza írtam, és azután időrendi sorrendben össze kellett rendezzem, ez volt a legnehezebb. Ficivel két héten át tanakodtunk, hogy mi hova jön. De már megvan. Címe egyelőre csak munkacím: Egy páciens és a világ, ahogy van. Talán ez lesz.

            Ficivel hozzászoktunk egy Hollandushoz, mondanom sem kell: élelmiszer- és csemegekereskedése van egy közeli faluban. Na, oda járunk. Családi vállalkozás, és folyton etetnek minket, de úgy kell nekünk, minek megyünk oda?

Tőletek elvárom, hogy bátorítsatok: le lehet fogyni. Még nekem is! Annál inkább, mert NEM AKAROK nagyon lefogyni. Csak két kilót. Az semmi. Csak az én képzeletemben. Például fel van építve a Kínai Nagy fal, 1575 óta.  A mongoloknak sem sikerült áttörni rajta.

A  falra  képzeljetek  ráfestve  egy   jelszót:

IZUKA! LE KELL FOGYNI KÉT KILÓT!!!

 Mászd meg a Falat! A túlsó  oldalán garantáltan két kilóval kevesebb leszel, ha lejössz.

Hát az is  hülye, aki megmássza  Nagy Kínai falat. Két rongyos kilóért.

            Nektek viszont bíztatnotok kell engem, hogy hujj, hujj, Izuka! Hajrá! Legyél te két kilóval kevesebb. És akkor én tudni fogom, hogy Ti Drágáim azt akarjátok, hogy lefogyjak miattatok, illetve Nektek… És akkor  esetleg kevesebb édességet majszolok, és karcsú leszek

Ma lemondott Gutemberg hadügyminiszter, mert belekötöttek a szocik, és nem bírta. Angela Merkel,is és én is nagyon sajnálom. A kancellárasszony azért, mert most nincs hadügyminisztere, és azért, mert az egyetlen csinos fiú volt a német kabinetbe, Én Colin Firth-et jelölném a helyére, de sajnos, nem német állampolgár-, ez a vágyam porba  hullt tehát,, mielőtt szárba szökkent volna.

Ezentúl többet írok e helyekre, mert eddig regényírással foglalkoztam. Nem igazán volt időm.

De most. Majd, A közeli időben, megígérem.

           

komment

süti beállítások módosítása