HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Elnézést kérek, amiért eddig beírtam a könyveimről írt kritikákat.  Mostanra annyira szaporodtak, hogy ezentúl fölösleges gyönyörködnöm bennük.

Viszont a Google hu-n találtam egy kritikát, bizonyos Rp írta az És-be, mely szerint , amikor azt írtam: 1980 az elszakított területeken született egy kislány, észrevétlenül, az agitáció talajára tévedtem, és aztán elcsúszok a politikai talajon.

Kedves RP! Észrevettem, sőt, szándékkal íródott. Mint az Általad politikai talajnak minősített összes többi megjegyzést is. Elismerem, hogy a megnevezett  idő-csúsztatásokban ( "tárgyi tévedések", mint írod!) igazad van, csakhogy: ez regény, és nem történelemóra. Ha nem is akkor, de azelőtt bíztosan megtörtént, az, amiről írok.

Tovább:

Azért, hogy a regényeimben örökké előfordulnak "az elszakított területek", ( -ezt Te nem tudtad, érzik a szövegeden, hogy semmi mást nem olvastál tőlem, csak az egyetlen könyvről szoltál, mint agitációról, -)megnyugtatlak: a többi is- -bármiról szól-, itt-ott agitál egy kicsit...

Mert Ti, akik hidegrázást kaptok az ilyenfajta "irodalomra", örömöt okoztok nekem. Szeretem, ha Belétek áll a frász. Szeretem, ha kritizáltok.  Tedd csak nyugodtan tovább. Mint ismeretes, a negativ kritika is reklám.

Szóval, hogy miről írok ezután? Figyellek Benneteket, kritikusokat, és válaszolni fogok minden kis tüskére... Ha érdemesnek találom... Ez itt érdemes volt, tisztára megszerettelek...  Isa Schneider

komment

süti beállítások módosítása