HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Szia!
 Elolvastam. Tegnap délután kaptam meg  a csomagot. Estére kiolvastam. Kimondottan tetszett. Igazad volt, amikor azt mondottad, hogy kissé hasonlít a Marika sorsa az enyémhez. Hát igen. Nálam azért nem ilyen durva a helyzet. És át tudom érezni a helyzetet a kommunizmus végéről, igaz, hogy  az éhinséget azért nem éltem meg ilyen élesen, ismerem a márciusi eseményeket és kevéssel a forradalom után 6 évig Vásárhelyen éltem. szóval már ismerős a kor és a hely, így könnyű és jóleső érzés belemerülni. Na meg a családi titok. Hát abból is van elég nálunk, és most várható a felgöngyölítése. Hát jókor jött ez az írás számomra. Kérdésedre válaszolva nem találtam vontatottnak és egyszusszra elolvastatta magát. Köszi szépen.
És gratulálok! Igazi csajos könyv. Gondolom mások is fognak magukra ismerni benne Marikában.
Sok puszi

komment

süti beállítások módosítása