HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Ezt a gyönyörű kritikát kaptam a "Fogkefe a szükségcsomagban" c.  -az idei könyv hétre megjelent- könyvemről:

Mielőtt megosztanám Veletek, hadd említsem meg: én a rossz kritikákat is felteszem ide, nem csak a jót. De ez itt véletlenül jó kritika. Egész nap boldog voltam tőle...

" Izukám! A könyvet elolvastam, lassan mert minden napra hagytam magamnak egy kis csemegét, színekben és tapintásban így jellemezném: halvány drapp vagy vajszínű finom bársony. A nyelvezete, a fordulatok, a sejtelmesség, az emberiesség vagyis asszonyiasság és orvosnőiesség hihetetlen szépen vannak elrendezve. Nincs vulgarítás benne, ahogy taglalod a férfiak által dominált társadalomban egyenjogúságot akaró és kivívó nők esetleges porúl járását, a siker "jutalmát", a beteggel együtt való szenvedést és az örökös felelősségben való élést, egy mestermű a könyv. Mert mi mindig a kés élén egyensúlyoztunk, nem a fokán.

        Még szerettem volna tovább olvasni, de elfogyott az utolsó mondat is, így hát kell várjam a következő értelmes és szép könyvedet.
 
GRATULÁLOK A HARMINCADIK KÖTETED JUBILÁLÁSÁHOZ !
 
Valóban nem semmi, mert nem 20 évesen kezdted írni a könyveidet, ha még magadban is hordoztad egy részüket, mert el voltál foglalva a tanulással, az élettel, a kivándorlással, nyelvtanulással és az orvosi munkáddal. De megtettél mindent hogy a legjobb legyen. Ezért szeretünk és tisztelünk mi Téged!9BDD52CCA94D4C6108D989E306290.jpg
Gaby

komment

süti beállítások módosítása