HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Kedves Izuka!
 
Hát, Veletek tényleg mindig történik valami! :-( Remélem, az övsömör elmúlóban (nekem is volt 2 éve, tudom, milyen...) és a Te homlokodon is halványult a kékség. Még jó, hogy a kiállítás megnyitóra elmúlt!
 
Jelentem, ma reggel fejeztem be a Morfondírt az utcán, munkába jövet. Leszálltam a villamosról, miközben olvastam, és, amíg beértem, elolvastam az utolsó 2 oldalt!
Nagyon érdekes, szórakoztató könyv! Ráadásul sokat tanultam belőle. Izukám, az önirónia, a cinizmus, a ti kettőtök viszonya, kis szurkálódásaitok egymással, mind-mind imádnivaló! A humorod is nagyon egyedi, és szeretem, ahogy nem átlagosak a meglátásaid. Ezt az angol úgy mondja, hogy: "think outside the box." Többnyire a kreativitásra mondják, hogy légy kreatív, légy újító, merj eltérni a szabványostól, hát ez Rád teljes mértékben benne van.
Egy hadviselt, vagány csaj vagy, ízig-vérig belevaló nő!
Nagyon bírlak!
Zoltánnak is fel-felolvastam egy-egy részt, nagyon elismerőleg hallgatta. Jót nevettünk a kínai-európai gasztronómiai összehasonlításon, hogy ti. mi undorodunk a kutyahústól, miközben mi kérődzők mirigyváladékát isszuk, és penészes sajtot eszünk! :-D Hogy milyen igazad van. Minden relatív.
Az utazásaitok is nagyon érdekesek, viccesek, úgy örülök, hogy így tudtok élni, megérdemlitek, megjártátok a nyomort, volt részetek sok nehézségben, és kívánom, hogy minél tovább tudjátok ezt az életmódot élvezni, ibuprofen ide, vagy oda. :-)
 

komment

süti beállítások módosítása