HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

mégiscsak elmondom, hogy mi történt velem a nőszövetségnél.

Valaki vidékről, egy Olvasó, akinek tetszenek a könyveim, felhívott, hogy egy kis reklám végett beajánlana a nő szövetség elnöknőjéhez, Asbóthné Torma Judithoz. Volt pedig ez három vagy négy évvel ezelőtt, amikor még javában dúlt a bal liberalizmus,  mikor a jobboldalt illett elnyomni "populizmusa, nacianalitása", és egyéb hülye polit -nomenklatúra miatt. Szóval, elmentem én Asbóthné Torma Judithoz egy kis reklámért, de kikérdezett, hogy melyik oldalon állok. Elmeséltem, hogy erdélyi lévén 2004. dec. 5-én a kettős állampolgárságról való népszavazás elleni  gyurcsány -, (akarattal kis betű) féle ellen reklám  (Ne menjenek el a népszavazásra!) bizony megbántott engem. Aszonta ez az Asbóthné, hogy akkor majd meglátja. Azóta is látja, nem hívott fel, nem is csinált semmit gyakorlatilag a nőszövetségnél sem, és engem sem reklámozott egy kicsit sem, mert nem voltam megelégedve a bagázsijával.  Kedveseim, a kommunistánál önzőbb emberfajta nem létezik.  Sokáig rágódtam ezen, de most már elpanaszoltam, és többet nem fog rágni. Ennyi a mai hegyi beszéd.

 

 

a nőszövetségben,

komment

süti beállítások módosítása