HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Tudtátok, hogy a Gyurgyalag az év madara? Nem? Hát akkor éppen ideje volt,  mert már kezd lejárni az év, és még senki nem gratulált nekik. Én itt most megteszem:

 Éljenek  Gyurgyalagok!!! 

Sajnos, témámtól kissé távol, nem az erdőkben, hanem a löszfalakban él a színpompás madár, de akkor is!  Éljenek!!! Sokáig. Mint a Királynő, kinek is a portréját egy  „mikro művész” belevéste egy szem kávé - babba. Akkor éljen a Királynő is. Meg a mikró-művész. De a gyurgyalagok éljenek sokkal hosszabb ideig.

Aztán még volt egy hőstettem: az Évfolyam találkozómra küldtem a népeknek egy-egy könyvet ajándékba, amiben szó volt rólunk.  És, - természetesen - nem a megfelelő húsz könyvet küldtem el, hanem egy teljesen másikat…  Hogy lehetek én ilyen lökött? És ezt most nem Fici kérdi tőlem, hanem én kérdem Tőletek és magamtól: hogy lehetek? Ki tudja erre a választ?  Mindenesetre e pillanatban Budapesttől Parajdig mindenki ezzel a húsz könyvvel foglalkozik, akinek lába van. És elég sokunknak van lába, egy legalább is.  Ezt a rehabilitáción láttam. Ott voltak olyanok, akiknek két lábuk volt,/ (pl. nekem, csak egyik sem volt jó semmire, továbbá vastag gumiharisnyákat viseltünk rajta,…) és voltak olyanok, akiknek egy volt. Egy lába pedig elég sokaknak volt. Ezek tolószékben ültek, vagy botokra támaszkodtak/.

És végül mondanám, hogy mi újság volt az erdőben: hideg volt az erdőben Kedveseim.

Nagyon hideg. Három hét alatt négyszer voltam kint, két esetben a fodrásznál, taxival, két alkalommal fagylaltot enni, és az egyik alkalommal megnéztem az ominózus ásványkiállítást.  Volt olyan nap, május 14-én, amikor két azaz két fok volt, rajtam pedig egy farmer, és egyéb semmi. Belém fagyott, - Keveseim - a takarmány…. És a fagyi is.

/Aki tudja már, hogy diabéteszes vagyok, - nem titkoltam el-,  és megkérdi tőlem, hogy miért eszem mégis fagylaltot, annak azt üzenem: Legyen ő is diabéteszes, és ne adjanak neki fagylaltot. Ha kéri, akkor sem. Mert én viszont gonosz vagyok./

Különben 2010-től nincs már szoros cukormegvonás a cukorbetegektől. Rájöttek az egészségügynél, - közben ők is diabéteszesek lettek-, hogy a cukormegvonás annyit használ a betegnek, mint halottnak a puszi. És erről nem is írok többet.  

 

 

komment

süti beállítások módosítása