HTML

Isa Schneider: Morfond ír, Morfond olvas...

A könyveimről. A www.isaschneider.hu honlapon megtekinthetőek. OLVASD EL ŐKET, NEM FOGOD MEGBÁNNI. A világról, amelyben élek. A képeimről. Lásd a honlapon. Rólam..., aki legalább is. Az ennivalókról. Mit írtak rólam mások. Mit írok másokról én.

Friss topikok

Linkblog

Ilyenkor kibujhatnék nyugodtam a börömböl

Nem teszem, mert én nem női Moldova vagyok, hanem Isa Schneider. De azért beteszem ide... Mert hiú vagyok...

Most olvasom Már olvastam

Isa Schneider: Hordalék
Molybolt
 

A Különös szerető nagy sikere után egy talán még lebilincselőbb történetet olvashatnak az írónő műveinek kedvelői. Frizetzky Péter orvost úgy sodorta az élet, mint eltitkolt fia holttestét a sokat látott folyó. Szinte hihetetlen, de az élhetetlennek tűnő élet a 20. században játszódik, és a megrázó sors korántsem egyedülálló. A kötet főhősétől nem kevesebbet vett el a Ceausescu-diktatúra, mint egy emberhez méltó életet. Frizetzky Péter Frizeszkuként élte végig azt az életet, amelybe kevés beleszólása volt, amelybe a sors, a politika vagy a bizarr módon hatalomhoz jutott emberek kényszerítették. Így került egy csíny miatt kényszermunkára a parajdi sóbányába, így nősült meg akarata ellenére, így került származása miatt egyre lehetetlenebb körülmények közé. Megrázó, és rendkívül olvasmányos történet, mintha a szerzővel egy női Moldova kopogtatna az olvasóknál.

Borítók 1

Fülszövegek 1

komment

süti beállítások módosítása